Novi Sad
22.01.2015.
07:16 > 07:39
Da li vam se desilo da kupite neki elektronski uređaj i da ne prođe ni godinu dana a da se on iz čista mira pokvari?
  • ovoJEsrbija

    12.10.2021 21:41
    interent prodavnica
    Internet prodavnica https://alexonlineshop.rs ne vraca novac kupcima iako im stoji u ugovoru i iako obecava isto. Naime proizvod za ciscenje vode ne odgovara cesmi i vratili smo ga u nasem trosku iako im po obrascu zalbe pise da mora biti vracen u roku od 7 dana, novac jos uvek nije vracen i poruke su ostale bez odgovara. Ovo traje vec 3 nedelje, jako losa korisnicka sluzba i preko telefona i Vibera i na kraju emaila. Poslali su me na 3 razlicita servera da se zalim i na kraju smo ostali uskraceni odgovora, ali bitno da su rekli da posaljemo nov, ispravan proizvod nazad. Niti su odgovorili da li imaju drugih formata, pa da posalju zamenu. Ne, odgovor je bio da im psaljemo produkt nazad i da cemo dobiti povracaj u najkracem roku kao sto pise u ugovoru. I toliko o tome. Moja topla NEpreporuka. Prvo sto produkt nije ispravno opisan na njihovom sajtu, jer na osnovu opisa smo ga i uzeli za domacinstvo i posle i sve ovo ostalo.
  • zeljko

    28.05.2021 15:06
    SAMSUNG A71
    Kupio online u win winu Samsung galaxy A71 stigao mi polovan.Reklamirao i insistirao na novi neraspakovani uredjaj oni poslali opet polovan ,raspakovan uredjaj
  • Marko

    31.03.2021 16:40
    Asus
    Evo cisto da znate..
    Laptop koji se prodaje u radnji asus vivobook od nekih 70tak hiljada, je skroz drugaciji uzivo. Cak su u komentaru na pitanje, da li ima osvetljenje tastature, odgovorili da ima, naravno nema (posle su taj komentar obrisali).
    Na sajtu takodje stoji slika sa jasno vidljivim senzorem za otisak prsta, sto takodje nema.
    Taj laptop i dalje stoji, i stvarno je dobar laptop ali nije onakav kakav pise da jeste.
  • Bg

    22.01.2021 02:24
    Slusalice u WinWinu nikad više
    Kupila sam u winwinu dva para slušalica.
    Prve su crkle posle dve nedelje, druge posle dva meseca.
    Za prve su uvazili reklamaciju, i evo posle 8 meseci jos novac niti uredjaj nisu vratili.
    Obicni prevaranti, koji uvoze NAJLOŠIJI kvalitet robe iz inistranstva, kradu od ljudi novac, a posle taj isti ne mozes da vratiš!
    Ubedljivo najgori!!
  • Momcilo

    15.11.2020 07:04
    Microlab fc360 2.1 sistem zvuc
    Bezite od njih koliko vas noge nose!!! Ili ako zelite sebi problem i krs robu, onda obavezno kupujte u Win Win-u, Tehnomaniji i Emmi-ju, isti je vlasnik, ista politika!!!
  • bole

    28.09.2020 18:01
    dr tecno prevaranti
    kupio mlin poznate firme u ovoj radnji,i crko za manje od 3 meseca.odbili garanciju jer nije adrekvatno koriscen.moja zakljucak je da su sve ovo prevarantske firme koje prodaju S kvalitet robe i varaju kupce.
  • Ljiljana Damnjanovic

    22.09.2020 22:44
    Servis Favorit ves masine
    Masina se pokvarala posle godinu ipo dana.Garancija joj 5 god.Otisli u radnju prijavili za servis , a od njih ni traga ni glasa.Zovemo call centar oni tek izdali posle nedelju dana nalog.Stize posle dva dana reklamacija odbijena.Zavlace nas cec koliko dugo.Strasno koliko bezobrazluka od njih.Gde god pozoved oni nemaju nista sa tim.LJUDI NE KUPUJTE U WIN WINU...!!!!
  • Nada

    04.08.2020 19:32
    Winwin
    Najgori su i lazu. Kupila sam Tv kod njih koji je radio tri dana. Oni su LAZOVI.
  • Danijela Topalovic

    15.07.2020 19:08
    Taurus usisivac
    I ja sam jedan od korisnika win win aparata.Naime kupila sam usisivac marke Taurus koji je sve ne samo "zastitnik od prasine"!!!2 filtera od kojih je 1 smesten u tocku samog usisivaca>Operi filter on i dalje toliko prasi da mi je kuca posle usisavanja zivo smetliste prasine!Iz tocka toliko ide prasina da je meni kuca komplet u prasini!Ulozila reklamaciju mesec dana cekala da mi odobre NOV APARAT ALI DRUGE MARKE ali u ovlascenoj prodavnici su rekli da mora isti takav.Naravno da sam rekla da ne zelim i da cu im isti odmah vratiti po prijemu gde su mi rekli pa zovite call centar.I zvala sam ali se tamo nikad niko ne javlja!!!I sta sad da radim pitam se ????Kad prodaju neki proizvod uzmu pare a kad treba da se uzme drugi problem!!!Zaista sramota i za savaku osudu!Najgora prodavnica i win win proizvode vise nikad!
  • Nenad Milosavljevic

    18.12.2019 14:20
    Mobilni Zte 512 Servis
    Telefon od prvog dana u fotroli i sa folijom na ekranu.Nikad padao u vodu ili bilo gde pukao.Naravno ima blage tragove od koriscenja na vrhu.Uzeo u Emmiju.Salju oni meni poruku telefon ima ostecenje i ne prihvacaju reklamaciju.Pise nakrivljen telefon.ja ih zovem i kazem da telefon pozadi ima blagu zakrivljenost,jer je takav model.Oni kazu nije to definitivno i javice.Zove mene covek iz servisa i kaze ne moze da se zameni telefon,jer samo u prvih 6 meseci moze zamena.Ali moze da se popravi.I pita hocu li da ga poprave ili da ga vrate neservisiranog.nije mi jasno odkada to telefon ne moze da se zameni posle 6 meseci.U Gigatronu sam imao problem na drugom telefonu.Bio je skoro izasao iz garancije.I rekli su ako ne moze da se popravi zamenice.Fala bogu popravili su.A u Emmiju vaze druga pravila.Mislim sve ce uraditi samo da ti ne vrate pare.Brdo stvari sam uzeo od njih.i ovo mi je prva reklamacija kod njih,I debelo sam razocaran.
  • Strašnoo

    05.08.2019 13:18
    Dostava
    Narucio proizvod, na sajtu pise 3 radna dana. Na kraju posle 5 radnih dana pozovem, oni kazu da je greska do dobavljaca i najverovatnije ce da stigne za 20 dana!!! Zlo i naopako. Nikad vise win win!
  • Vlada

    29.06.2019 13:34
    Dostava
    Nedopustivo je bahato ponasanje vozaca dostave Win Wina.
    Mi na Limanu 3 mukotrpno odrzavo i ljubomorno cuvamo nase zelenilo, travnjake, a onda se dvotonac, dostavno vozilo Win Wina bahato parkira na zelenu povrsinu.
    Ja razumem da je ovo Srbija, uzimam u obzir sav prostakluk i strukturu stanovnistva, obrazovni i kulturni nivo, ali svejedno mislim da kompanija koja drzi do sebe (citajuci sve ovo napisano, Win Win to ocito nije) ipak mora da vodi racuna ne samo o svom ugledu, nego da jednostavno ne dozvoljava unistenje tudje imovine (travnjaka) od strane svojih zaposlenih.
    O ovome bi morao da povede racuna i grad Novi Sad, te da adekvatno tretira kompanije kojeposluju nagradskom podrucju.
  • Bosko

    27.04.2019 01:59
    Win win,Gigatron,Emmie
    Manipulacija je cudo,evo ovako staro napajanje je doslo kraju blueberry,nadjem na sajtu sve 3 radnje da imaju lc power 500 w.Bio sam u sve tri radnje I zamislite ni u jednom nema...Ima istog opisa ali umesto 3500 ili 3800 kosta 6490. I kad ih pitas zasto to pise budu neprijatni pogotovo u u Emmie,nude druge skuplje itd.Ovo je njihova strategija poslovanja I manipulacije jer ljudi uglavnom ce kupiti nesto da nisu eto dzabe dolazili.Nemojte zaliti trgovce oni idu na obuku za to I savrseno dobro znaju sta rade.Ja sam eto imao lepo iskustvo u Doktor Techno kupio sam 4 stvari I sve radi dobro,ono sto je pisalo na netu to su I imali u radnji u NS Big centar.Te radnje navedene su neljudske nekako.Ama bas sve je u profitu nista ljudsko,cim spomenes reklamaciju mrze te.Ovo ranije nije bilo tako I zato mi je krivo sto ljudima to rade,em losa roba em bezakonje.
  • PREVARENA

    18.03.2019 17:14
    pegla
    WIN-WIN KATASTROFA Preko WIN SHOPA kupila sam peglu na paru .Prilikom narucivanja nisu imali peglu koju sam zelela pa mi je njihova radnica ponudila drugu peglu sa obrazlozenjem da je italijanska bolja od one koju sam zelela da narucim .Prihvatila sam ponudu i narednog dana sam dobila peglu KINESKU ciji kvalitet i dizajn ne mogu da opisem . Prihvatili su moju reklamaciju na proizvod i receno mi je da ce mi vratiti novac . Od vracenog novca nista . Sramota danima sam kontaktirala telefonom odsek za reklamacije i uvek dobijala odgovor danas u toku dana ce vam biti uplacena sredstva prinudjena sam da se obratim trzisnoj inspekciji . WIN-WIN VISE NIKADA
  • Milorad

    08.02.2019 09:53
    Win win
    Nije mu ja smo da opravka usisivača traje mesec da na.Dijagnostika kvara loš kontakt ,a pravljenje novog usisivača 3 šarana.SRAMOTAAA

  • masinac

    03.01.2019 20:47
    problem sa win win-om
    Citam komentare i cini mi se da sam ja najgore prosao, naime kupio u "Promenadi" u win winu mob. telefon i drugi dan je odkazao, trgovci nisu hteli ni da cuju za zamenu vec sam ga odneo u servis a oni poslali u Cacak gde su samo instalirali ponovo SOFTVER a nisu hteli da ga zamene, vratili ga radio je SEST dana i opet isti kvar i ponovo ga poslali u Cacak, trazim zamenu za nov isti takav ili neki drugi model uz moju daplatu. Videcu sta ce uraditi, sve u svemu lose iskustvo
  • Slobodan

    08.09.2018 12:37
    Gigatron & Tehnomanija
    Znaci, ja vecih lopova od Gigatrona & Tehnomanije nisam video.

    Kupio sam akcionu kamericu sa 2 godine garancije, prvog dana koriscenja je prestala da radi. Inzenjer sam i razumem se u elektroniku. Nakon punjenja se grejala satima sto znaci da je energetski deo disfunkcionalan (a nije mogla da se ukljuci), a serijska komunikacija sa lap topom nije mogla da se ostvari.

    Propustio sam priliku da ista snimim na godisnjem odmoru (zbog cega sam je i kupio). Odneo sam i trazio povracaj novca- oni, kao, poslali u Beograd u servis. MESEC DANA SAM CEKAO ODGOVOR. Na kraju su pozvali i rekli da je sve u savrsenom redu sa kamerom, uzimajuci u obzir polomljen drzac (jel, u savrsenom redu) koji je zaposleni u prodavnici Gigatrona u Novom Sadu pred mojim ocima i njihovom kamerom polomio.
  • Zoran

    24.06.2018 14:16
    Maticna ploca
    Predao sam maticnu plocu na reklamaciju 25 05 2018 god i mesec dana svi se prave ludi,cak mi je receno da su plocu poslali nekom coveku u beograd i da je vracena nazad posto tamo nije trebala ni da zaluta uopste i tako cekacu ali je veoma bezobrazno sa njihove strane i bas me zanima sta ce uraditi na kraju a pare otisle to se zna...
  • Marija 2

    20.05.2018 22:23
    Imama isti problem kao Marija
    Ususuvač kupljen u WIN WIN-u reklamiran posle 6 meseci jer nema snagu da bilo šta usisa. Odgovor je bio da NE prihvataju reklamaciju jer APARAT NIJE ADEKVATNO KORIŠĆEN!!!

    Izgleda da smo jako glup narod i da ne znamo kao se usisivači koriste. Uz svaki kupljeni usisivač neka nam uvedu OBAVEZNU OBUKU !!!

    Što bi narod rekao ,, I NAD POPOM IMA POP '' !!!!!
  • CE GEVARA

    01.04.2018 14:48
    BEZOBRAZLUK WIN WINA
    Odnesem maticnu plocu racun garancija u orginalnoj ambalazi(sto po zakonu nisam u obavezi) u roku od par dana garancija odbijena,jer fali zadnji limcic koji apsolutno nema veze sa radom maticne ploce na kojoj je crkla zvucna kartica. Bezobrazluk! JA vise nikad nista necu kupiti u win win,alti,emmi...
  • Nenad

    10.01.2018 19:20
    prevara
    Bluboo edge,telefon kupljen pre tri meseca je poceo da vibrira konstantno,da se gasi i pali,crklo mu je dugme sa senzorom otiska prsta,odnet je na reklamaciju...u prodavnici je njegovo stanje snimljeno drugim telefonom gde se jasno vidi vreme mesto i besprekorno stanje mobilnog telefona koji nije nikad ispao,stalno je bio u gumenoj maski i koznoj futroli...danas sam dobio poruku da ne mogu dobiti reklamaciju jer je telefon fizicki ostecen,sta ja sad da radim? Ima li bilo ko pametan da mi kaze kako da im se krvi napijem za ovaj bezobrazluk?
  • Goran

    06.11.2017 21:10
    TV Fox
    Na desnoj strani se pojavila senka.U pitanju je TV, Serviseri su pronasli da je ostecen i da je do moje greske, i da Izgleda da je moja greska sto sam kupio u winwin. Voleo bi da mi srviser pokaze ostecenje posto ne posedujem mikroskop a 50000 nije mala para. Prevaranti. Sta reci. Nikad vise u winwin !
  • marija

    23.10.2017 11:45
    Nikad vise WIN WIN
    majka kupila usisivac za 12.000 RSD, Radio ok mesec dana, da bi posle godinu dana skroz stao odnesen u servis odbili da poprave jer je neadekvatno koriscen, nismo prali filtere pa je prasina dospela u motor, a odrzavani su redovno, nego je naravno roba loseg kvaliteta.
    Prijavila sam inspekciji pa da vidimo sta ce da bude.
  • Gordana Milovanovic

    17.06.2017 18:08
    pohvala
    Ja imam skorasnje,odlicno iskustvo sa Win Win om:u okviru produzene sigurnosti(laptop kupljen pr 2,5 godine).zamenili su mi pokvareni hdd od 500 gb sa 1tb i pri tome sacuvani svi podaci.I to u razumnom roku.
  • dejan

    20.11.2016 00:08
    nikad vise alti i win win
    ..meni su cistili kompjuter od prasine 3 puta u roku od mesec dana navodno dok na kraju nis se smilovali i zamenili graficku jer je bio pri isticanju garancije nakon toga se opet gasio trazio sam zamenu uredjaja jer 5 puta sam ga nosio u servis u roku od 2 meseca zbog gasenja zadnji put kada su mi zamenili ventilator bez mog znanja a napisali opet da su ga cistili od prasine dok nije izasla garancija i evo nakon garantnog roka od 4 meseci mi je riknula graficka koju su mi zamenili sigurno nekom polovnom repariranom karticom znaci razvlacili su me sve dok nije istekao garantni rok ..mislim da nema veci lopovi od ovi iz alti servisa u Nisu . .
  • Marko

    22.01.2015 16:38
    Ja vam evo pišem sa laptopa kupljenog u WinWin-u pre nekih tri godine i 4 meseca... Radi savršeno.... Nije da ih branim, ali posle 6 meseci upotrebe da se zameni novim? Pa to nema nikakvog smisla. To nigde u svetu ne postoji ukoliko niste platili dodatno osiguranje... Ako može da se popravi treba da se popravi i kraj priče... Ako ne može da se popravi onda ide zamena za isti ili ekvivalentni model... Takođe niste u tekstu rekli koji je kvar u pitanju?
  • 22.01.2015 14:11
    Malo edukacije
    @Podbara - Šta kaže zakon. U ovom slučaju ne radi se o nesaobraznosti nego o kvaru uređaja.
    Nesaobraznost postoji kada uređaj nije ili ne daje one funkcije koje su deklarisane i koje je kupac mislio da uređaj ima. Npr,u ovom slučaju "na papiru" uređaj radi na 2.1GHz, a po svim merilima radi na 1.8
  • Standardno

    22.01.2015 13:59
    Treba tako
    Treba stisnuti trgovce mnogo su opušteni sa ovim novim zakonom, do sada sam svake godine bez problema menjao laptop za novi ove godine su mi napravili neviđeni problem jedva sam dobio novi već sam se bio uplašio da ću dočekati Novu godinu sa starim laptopom. Ako ništa drugo bar da nam država omogući besplatno svake godine novi uređaj na račun tih svetskih derikoža HP-a i ACER-a
  • 22.01.2015 13:09
    E neka je neko stao na stranu kupca makar od toga ne bilo ništa
  • Gebels

    22.01.2015 12:43
    Uh
    Ala ovi znaju. Pa to nekad nije bilo tako!
  • KizooNS

    22.01.2015 11:32
    Pričice za malu decu
    Ovo je notorna laž. Koliko sam ja pročitao zakon na sve reklamacije starije od 6 meseci ne važi zamena već samo u roku do 6 meseci. I ja sam potrošač i volim špto je izašao zakod ali nemojte farbati narod.
  • 22.01.2015 11:09
    Bio bi svetski potez da joj sada vrate pare ili daju novi komp i pokažu da su i na Webu i na zemlji, jer su najbolji u NS.
  • 22.01.2015 11:03
    Kupac
    Kad će trgovci shvatiti da kupac mora biti zakon, ljudi pišu svakakve budalaštine, ne verujem da neko udara po tastaturi ili svesno prosipa mleko da za par meseci traži novi komp, onaj ko ga kupi sigurno mu je potreban iz nekog razoga i što bi se cimao... Tužno je videti kako ljudi nisu solidarni, kako se već javljaju botovi da brane Win Win, nije uopše priča o njima, nego o tome da potrošoc uvek nagrabusi. A kad bi mediji pritisli malo više u više slučajeva sličnih ovom verujem da prodavcima ne bi bilo svejedno da čitaju ovakve stvari u medijima jer su one velika antireklama. Bravo 021!
  • S21

    22.01.2015 10:26
    Sve dok neki budu tumačili zakon tako da imaju pravo na dobijanje nove robe ili povrat novca dok je god uređaj pod garancijom, biće nesporazuma i nezadovoljstva. Ako je popravka moguća, uređaj se popravlja, ako nije moguća iz tehničkog razloga ili razloga neisplativosti, radi se povrat novca ili zamena za isti ili adekvatan uređaj. Šta sa korišćenim laptopom da radi eto taj uvoznik ili prodavac, ako mušteriji vrati pare? Ljudi imaju strah od popravke koji je najčešće neosnovan i kao drugo, zamišljaju da laptop npr. kod uvoznika ulazi za dva evra, a da je ostatak cene marža koju deli sa maloprodajom. Tako mali Perica zamišlja trgovinu. U Srbiji je posao sa tehnikom na margini isplativosti i zato i imamo imperije koje nastanu i propadnu za par godina. Na svemu se više zarađuje nego na tehnici, osim na novim automobiliima gde je najcrnje stanje. Malo realnosti samo.
  • mrva

    22.01.2015 10:19
    Ja sam u Win Win-u kupio ceo desktop racunar, ostavio im vise od 1000 eur! Kada sam kasnije hteo da dokupim novu komponentu cekao sam je 3 puta duze nego sto mi je receno, da bi potom u radnju stigla vrlo slicna ali zapravo drugacija komponenta (rec je o maticnoj Gigabyte koju sam narucio a oni hteli da mi uvale isti model od MSI), cist bezobrazluk i podvala. Posto sam insistirao, cekao sam jos koji dan da konacno dobijem sta sam zeleo (i sto pise da ima u ponudi!!!).

    Naravno nikad vise u Win Win, ali sta vredi, nedavno sam kupio drugu stvar u drugoj radnji (Gigatron) i opet slicni problemi! Graficka kartica se pokvarila nedugo nakon kupovine i sada gotovo meces dana cekam da oni u servisu rese problem!!!!

    Osim svega vec pomenutog da su prodavci bezobrazni, da nam je drzava generalno trula i da se nista ne postuje i de se nista ne moze isterati kako treba (i da sve treba da se "tera" na kraju krajeva), imajte na umu da se u nasoj "drzavi" na trzistu nalaze komponente najnizeg i sumnjivog kvaliteta! Ako imate mogucnosti kupite racunar u inostranstvu, najverovatnije cete proci mnogo bolje
  • potrošač

    22.01.2015 10:06
    @D - Super

    "Onda ti Nacionalna organizacija za prava potrošača kaže da možeš slobodno da pokreneš privatnu tužbu protiv njih, jer si u pravu. "

    Da, ali u tom slučaju zastpaju potrošače bez naknade.Skoro su objavili kako su vodili maratonski sudski proces koji je na na kraju potrošač dobio.

    http://potrosac.info/novosti/dve-godine-sudenja-za-pravo-na-zamenu-telefona-slucaj-telekom-i-nepostojeca-vlaga


  • USV

    22.01.2015 10:04
    DELL !
    U prilogu ste spomenuli firmu "Win Win" i na osnovu komentara ispadoše najgori. Ja ne bih generalizovao stvari,moje iskustvo se odnosi na firmu Gigatron, takođe prisutnu u N.Sadu. Kada sam kupovao laptop pre 4 godine morao sam u Beograd jer ih tada nije bilo u našem gradu.Razlog za kupovinu je između ostalog bila i garancija od 3 godine na DELL laptop kao i novogodišnji popust za računar koji je bio EUR 1.000,00! Da ne dužim, u garantnom roku dva puta je otkazao hard disc(SVAKI PUT UGRAĐEN NOVI),dva puta kabel (veza monitor,kućište)da bi nakon isteka garancije "otišla" matična ploča !Gde si bio digde ...sedi i plači.Ako kupujete "ozbiljne" stvari za posao kupite ih "napolju" je tamo u zemlju ne može da uđe neko đubre. Za svoje pare kupićete 100% kvalitet !
  • Dejan

    22.01.2015 09:59
    Nema gorih
    Win win - Za pokvareni adapter na lap topu trazili su mi ambalazu, ceo lap top, cak i uputstvo na engleskom da prilozim.
  • mayya

    22.01.2015 09:56
    Da..
    Baš neki dan sam prvi put uključila novi fen za kosu, koji je posle 3 min zapištao i prestao da radi.
    Pod garancijom je. Naravno da nam nisu dali novi, već su ga poslali na servis.
  • BLOK

    22.01.2015 09:52
    Gde ste HATEri
    Možda je suviše blago rečeno, da nije prijatno, kad za pare koje ste dali ne dobijete ono što očekujete.
    Ne bih nikog da reklamiram, pa neću navoditi nazive trgovina ali, na svu sreću, više puta sam bio i prijatno iznenađen. U nekim prodavnicama su mi menjali robu, u drugim vraćali pare, a dešavalo se i da mi daju skuplji proizvod bez doplate.
    Naravno, to su renomirane firme dok kod sitnih trgovaca, "novopečenih" butikaša imaš samo maltretiranje.
    Ipak nismo mi baš najgori. Lično sam kupovao tehničku robu u Nemačkoj gde reklamacija nije tekla baš glatko. Prvo su mog rođaka, koji je stariji čovek, ubeđivali da nema pojma i da je sve uredu. Kad sam im ja ukazao na grešku, nisu hteli da vrate pare (jer nisu imali uređaj za zamenu) već su ponudili skuplji model uz doplatu. Sad kad vidim ovdašnje komentare, mislim se kako bi zvučalo: "kakva država takvi i trgovci" :))))
  • EXkupac

    22.01.2015 09:40
    winwin najgori
    Ja sam 2011 godine kupio nov lap top iz WIN WIN-a, dosao kuci i ono ne radi zvuk. Posle reklamacije i cimanja od par dana izasli su mi u susret i dali novi lap top.

    Od tada nikakvu tehniku ne kupujem kod njih.
  • Cale

    22.01.2015 09:29
    Ak ovam poprave laptop ne vidim u cemu je problem. Ovde mi vise deluje da je situacija - malo sam ga koristila, sad je vec malo zastareo a mozda mi ni ne treba, bolje da mi vrate pare.
  • podbara

    22.01.2015 09:24
    Šta kaže zakon
    ZAKON
    O ZAŠTITI POTROŠAČA
    ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014)
    Član 52

    Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

    Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača
  • tamnica naroda

    22.01.2015 09:03
    Glavni moto zivota u ovom otpadu uvek je bio i bice : kako drugog prevariti .
  • Nikad vise

    22.01.2015 09:01
    kod njih
    Kupio sam dvd plejer kod njih onlajn. Kad sam ga raspakovao, bilo je vidljivo da je prepakovan a po otiscima prstiju na i oko tastera se videlo da je koriscen.
    Da ne gresim dusu, mozda je samo isproban da li radi, ali, koliko znam, nova stvar se uvek dobije fabricki spakovana.
    Na svu srecu, plejer je ispravan i radi... Jedino sto me grize je to sto ne znam da li je mozda aparat bio reklamiran pa popravljen, pa meni uvaljen... i to sto ne znam da li sam za cenu novog dobio polovni.
  • nikola

    22.01.2015 08:56
    Kakva drzava takvi i trgovci .
  • Igor

    22.01.2015 08:44
    Ako kupite tehniku i pravilno koristite, "fabricki kvar" se uglavnom primeti odmah ili svega nekoliko nedelja. A sto se tice reklamacije, svakako mislim da ako moze da se popravi, treba da se popravi. Imao sam i ja par reklamacija i sve sto trazim je da mi je komponenta/uredjaj ispravan, da li to znaci popravljen ili zamenjen nije mi toliko bitno.

    A znam za slucajeve gde su ljudi udarali sakama po laptopovima (usled nekog nerviranja) pa onda reklamirali kao neispravne.
  • D

    22.01.2015 08:36
    Super
    Super! Ona je u pravu, i šta sad?

    Onda ti Nacionalna organizacija za prava potrošača kaže da možeš slobodno da pokreneš privatnu tužbu protiv njih, jer si u pravu.

    I onda ti pojedeš ponovo ono što ne želiš, i nastaviđ da njačeš poto su te svi opet namagarčili
  • Milan

    22.01.2015 08:21
    Servis
    Inače bežite od Acera što dalje možete , njihov ovlašćeni servis je baš nikakav. Tri puta su vraćali drugarov laptop sa izgovorom da valja a svaki sledeći put se nešto drugo pokvarilo (zamenjena matična ploča , hard disk otišao, zvučnici nisu radili). A za rešavanje reklamacije kod naših prodavaca bez malo dranja ne prolazi.
  • 22.01.2015 08:17
    oprez uvek i svuda
    iz oka ukradu, gde ne obratis striktnu paznju, tu si isti tren prevaren...juce kupim juneci but kilogram da samelju u rodicu i but je crveno meso a on pakuje nesto gotovo potpuno belo sto mu zaostalo u masini i kad sam mu rekao on mrzovoljno prokomentarise "pa sta meso je meso"...ok onda ga ti nosi svojoj kucu, dovidjenja, naravno nisam uzeo
  • Mile

    22.01.2015 08:12
    A gde je tu kontrola državnih organa. Kako neko preduzeće koje prodaje tehničku tobu može uopšte poslovati na tržištu bez licenciranog servisa. To nije pitanje za preduzeće već za državu koja sve češće postaje "divlji zapad" za kupce, prostor u kome kupac samo "grubom silom" može ostvariti svoja prava.
  • 22.01.2015 08:06
    A za ostatke hrane i polijeno mleko po tastaturi takodje odgovara proizvodjac/dobavljac/prodavac, je li?
    Ocigledno je ovaj clanak (placeni) negativni marketing za firmu navedena u clanku. Zato cu danas da odem i kupujem bezicni mis tamo. :P
  • Dex

    22.01.2015 08:03
    zamena
    Po starom zakonu kupac dobija zamenu tek ako uredjaj ne moze da se popravi u zakonskom roku. Ja sam tako u Altiju dobio nov hard disk umesto starog koji se pokvario nakon godinu dana. Po novom zakonu kupac moze da trazi zamenu ili raskid ugovora samo ako se kvar pojavi u prvih 6 meseci od kupovine. U ovom slucaju kupac nije u pravu.
  • Dacha

    22.01.2015 08:01
    Imao sam sa winwin-om 2 problematične situacije
    1. put kupovinana daljinu, nisu hteli da prime uređaj nazad (iako su u prvih 7 dana na to obavezni)
    2. put nov laptop nije bio ispravan (cd rom nije radio)

    Oba puta su bez velike pompe i protivljenja pristali i postupili u skladu sa zakonom, odnosno primili uređaj nazad, a laptop su mi zamenili za novi isti!
    Ali, bio sam bio upoznat sa zakonom i insistirao sam na poštovanju zakona koji me štite.

    savet - naoružajte se znanjem u oblasti prava potrošača- to je vaš novac, pretpostavljam da ga niste našli na ulici... a i da jeste!


  • 22.01.2015 08:00
    Zakon
    "...da u ovom konkretnom slučaju važi stari Zakon o zaštiti potrošača, a novi zakon važi samo u slučaju poštovanja vremenskih rokova."

    Nisam pravnik ali mi je ovo van svake pameti.
    Malo vazi stari zakon, malo vazi novi zakon, kako nam kad odgovara.

    Ako novi zakon nije pokrio sve sto je pokrivao stari zakon onda ga nije trebalo ni donositi.
  • Ja

    22.01.2015 07:54
    web kamera
    Ja sam u Win Winu kupio WEb kameru. Slika bila uzasno mutna. 3 puta sam im nosio na reklamaciju i servis da bi mi na kraju rekli da je kamera ispravna ali je jednostavno takva rezolucija. Meni je delovala kao 4x3 piksela :-) Uspeo sam da vratim kameru i uzmem lovu ali su mi rekli da kod njih više mogu da kupim kameru.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna